Arabian Night Theme 1st Draft!

8:40 AM 6 Comments



arabian night!

Salam, lama x update..bz sket buat masa ni..xde masa g menembak..xde sesape ke nk wat projek g menembak ni..aku nk follow..

Atas ni 1st draft utk backdrop event yg bakal aku cmpur tangan hujung januari ni..dan aku tgh ditugaskan sebagai penembak hari 2 dan jugak tukang buat backdrop layout tuk event 2..tp yg kt atas ni belum sepenuhnya siap..tgh tunggu kelulusan jemaah menteri dan jugak beberapa info lg utk aku muatkan..temanye "hikayat 1001 malam" ala - ala tema arabian night 2..2 psal aku selitkan sket tulisan ala2 jawi..tp takut org x phm lak nk baca..haha..psal otak aku dh tepu ni..

Rasa2 ape yg x kene kt mata korang dan apa yg patut aku ubah?

6 comments:

  1. Beautiful man.. Tak payah nak ubah ape2.. Ni dah cukup cantek bro!

    ReplyDelete
  2. mmmm
    blurkan sket background
    pastu try wat mcm ada cahaya nak zoom ke centre tu
    hahaha

    ReplyDelete
  3. oof->thanks bro..ada part nk kene edit gak 2..pening kpala nk pikir..

    ReplyDelete
  4. ed->alah ed..klau ko buat lg lawo dr aku..ni la dia sentuhan org dh lama x bukak photoshop namanya..

    ReplyDelete
  5. mr.chenta->hmmm..bakal dicuba..susah sket byk kene follow permintaan..hadoi2..

    ReplyDelete