Apa Yang Aku Capai Pada Tahun 2009!

8:41 PM 2 Comments

akulensasign

2009!


Salam,

Abes sudah tahun 2009, tahun yg byk cabaran & keseronokan buat aku..tahun ni byk sejarah dlm idup aku..aku kawen pn tahun 2009 gak..hehe.

2009!

Bercerita psal pencapaian dalam fotografi plak, huh tahun ni seronok bukan kepalang sbenarnya psal aku dpt beli sebijik DSLR baru..setelah berbincang bersama menteri kementerian kewangan rumah aku..akhirnya beliau setuju..haha..esoknye terus aku g sambar sebiji..wlaupun dslr entry level tp aku tetap puas ati..tidur mlm terganggu oo masa baru beli..gumbira punye pasal..tp xterpikir sebenarnya masa beli nk jd part time photographer ni..mmg x pnh terlintas pn..tp atas permintaan kawan2 dan sedara mara akhirnya aku terjebak jugak..

2009!

2009!

2009!

2009!

2009!


Dari situ la aku mula cover utk kenduri kendara punye photography..mula2 mmg cuak..ye la dlm ramai2 org dtg kenduri kita yg tertonggek2 depan pengantin tangkap gambar..tp dh lama2 perasaan 2 kurang sket..thn lepas gak thn dimana aku mula dpt job utk event2 yg besar sket..seronok gak..wlaupun kurang dr segi ilmu..kt sane aku byk belajar selok belok tangkap gambar dengan baik..lg2 bila jumpa ramai photographer2 lain..masa yg paling sesuai utk tuntut ilmu..hehe..Alhamdulillah..aku jumpa ramai photographer dan rata2nye semua x kedekut ilmu..dan bagi aku ruang yg byk ikut dia shoot skali..thanks a lot guys!

2009!

2009!

2009!

Job mula masuk..tp terasa diri makin kurang bergitu gak dengan kemampuan kamera..so makin lama ada je penambahan baru kt kamera 2..lebih2 lg job utk battle of the band aritu..dapat gak aku sambar lens 300mm..puas hati2..banyak puas hati..tercongok aku kt stage tangkap gambar..yg bangganye dpt tangkap gambar dr jauh..weee...

2009!

Semoga tahun ni akan mendatangkan lg limpahan rezeki kt aku..InsyaAllah..tegur aku jika ada kekurangan..

Makaseh..

2 comments:

  1. okayh..siyesly jeles dgn org yg ade dslr..cm tak semnagt je nak update blog lg satu tuh..hurm~ok laa, jeles ni..

    ReplyDelete
  2. green->angkat 1 biji la bro..hehehe..

    ReplyDelete