Ucapan Khas Aidilfitri Buat Semua!

9:58 AM 13 Comments



Starflower

Asslamualaikum..
Buat semua blogger..yg aku kenal secara lansung ataupun tidak..dikesempatan ni aku memohon kemaafan kepada semua andai terdapat kertelanjuran perbuatan dan kata dlm aku mengendalikan blog akulensa photography ni. Terima kasih atas sokongan dan panduan kalian dlm aku memajukan lagi diri aku.

Semoga aidilfitri tahun ini membawa kebahagiaan bagi semua..InsyaAllah kita akan berjumpa dan berkarya kembali selepas hari raya nnt..(tggu la mesti byk pic aku nk upload!..hehe:)..


Salam dari:
Muhamad Zulhafiz Bin Abdul Latif
akulensa photography


Kad raye dr rakan2 blogger!


kad raye!

kad raye!

kad raye!

kad raye!

kad raye!

kad raye!

kad raye burt

kad raye fly

kad raye putihpurple

kad raye ayen!

13 comments:

  1. selamat hari raya...
    maaf zahir batin....

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya gak cek rockprincess..

    ReplyDelete
  3. Salam.. tq sudi bagi kad ghaye yg sgt kreatif itu.. sy dtg amik.. selamat hari raya aidilfitri ntuk tuan umah.. (^__^)

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri gak cek faarihin!

    ReplyDelete
  5. Salam aidilfitri bro, raya mana tahun nih?hehe..mohon maaf andai ada salah silap sepanjang kita kenal di alam maya ni ye:) ati2 dijalan raya bro..

    ReplyDelete
  6. salam acai..aku pn sama..maafkan segala dosa yg terzahir ataupun x..selamat hari raye!

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya aidilfitri...
    thanks 4 grabbing my card...
    =)

    ReplyDelete
  8. thanks alot bro...bz arrr tu yg lmbt update...

    ReplyDelete
  9. akanesakura->hehe..sama2..selamat beraye jugak..

    ReplyDelete
  10. burt->haha,,biasa la bro nk raye..jln elok2 bro..

    ReplyDelete
  11. fly->thanks fly..selamat beraya gak..

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin..

    oo bz, same laa kt..

    ReplyDelete