Laskar Pelangi!

10:17 PM 12 Comments



Diakibatkan kekempunan aku nk mengikut budak2 ni g outdoor hari 2..aku ambik keputusan utk shoot ape je yg aku nmpak kt kg..so tgh duduk2 bsembang ngan wife dan mak aku..aku terpandangkan pelangi yg x jauh dr umah aku..bkejar aku masuk dlm utk amek kamera..masa 2 baru2 je lepas ujan..so senang la operasi aku nk shoot gambau pelangi 2..ni la hasilnye..

larkar pelangi!

larkar pelangi!

larkar pelangi!

larkar pelangi!

larkar pelangi!

p/s : Huh..aman hati tgk keindahan pelangi sambil disinari lembayung petang di kampung..wlaupun sebenarnya aku jelous gila x dpt ikut trip photoshoot aritu..arghhhh!next time buat lagi ye..aku nk follow sgt..

12 comments:

  1. nice one..
    susah nak dapat pelangi nie..
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. hehehe..aritu br pas ujan..so sng sket la nk menangkap pelangi ni..cuba x ujan..jgn harap..

    ReplyDelete
  3. salam bro. mmg tenang bro melihat gambar2 lu ni..best tul moment nih

    ReplyDelete
  4. fly->2 la..lama x layan tgk pelangi..dok kl x pnh nmpak..

    ReplyDelete
  5. peq->hadoi..mmg sdey x dpt join aritu..tp nk wt cmnekn xde rezki lak nk jmp korang..

    ReplyDelete
  6. byk dust kt kamera ko bro..kena g cuci da tu

    ReplyDelete
  7. muein->betoi2..aku pn br prasan masa tgk gambau kt pc aritu..thanks bro..dh cuci dh..

    ReplyDelete
  8. oof->thanks bro..just let the cam do 'his' job..hahaha

    ReplyDelete