Kledang Challenge 2007!

3:45 AM 7 Comments



Mengupdate blk event2 lama yg pernah aku sertai dikala aku amat giat meneroka hutan..event ni diadakan d ipoh. Bermula dr Bukit kledang, Ipoh naik ke puncaknye dan terus masuk ke jalan hutan sampai tembus di Kg. Bekor, Kuala Kangsar..jauh 2..bagai nk gila cr jln..pandai2 la pkai kompas nk cr jln ke sana..wlaupun kalah..puas hati aku meredah hutan hari 2..

Kledang Challenge 2007!

Bukan main lg..cm nk pg bperang..

Kledang Challenge 2007!

Pose je lebih..tp pancit..hahaha

Kledang Challenge 2007!

Nippon di puncak bukit kledang..

Kledang Challenge 2007!

Sbelum masuk utan..pose lg..cm hampeh..

Kledang Challenge 2007!

Khemah tempat aku blindung mlm 2..

Kledang Challenge 2007!

Teh tarik satuuuuu....

p/d : Maaf gambar kureng sket..pkai cam biasa je lg time ni..

7 comments:

  1. macam mana pun, gambar dan aktiviti yang menarik...

    ReplyDelete
  2. small hiker->mmg pn..lenjan aku g aritu..start pg..nk maghrib br dpt kluar dr utan..

    ReplyDelete
  3. teringat aku kat hutan maliau basin kat sabah cam nak mati memanjat aduhaiii ari2 hujan... ni awal tahun depan nak masuk lagi adoiii tapi nasib naik helicopter haahha

    ReplyDelete
  4. bro..lu mmg mengamalkan aktiviti yang menyihatkan badan dan juga dapat menikmati alam ciptaan tuhan ..Syabas

    ReplyDelete
  5. burt->dulu aku mmg aktif gila..pas kawen je aku dh agak kureng sket..maliau basin?kt area mane 2?best x?

    ReplyDelete
  6. fly->thanks bro..sekadar melaksanakan tanggungjawab kepada alam..

    ReplyDelete
  7. we aku nak kompem lik utk ahad ni so jadi tak kau datang kalau jadi kasi aku no kau

    here is the tentative program for this sunday

    kumpul kat masjid negara lam kul 9 ke 9.30

    gerak ke tmn tasik perdana kul 9.35

    shoot dari kul 10-1

    g masjid negara solat zohor

    pastu g mkn kat kg baru lepak2 borak

    lam kul 3 gerak ke town utk street till end

    ReplyDelete