Istana!

10:38 AM 6 Comments



Salam..sambil2 menonton game MU vs CSKA Moscow pagi ni aku belek2 folder2 pic lama aku dlm pc ni..so terjumpala gambor ni..act gambar ni aku amek pakai nikon compact je..so tahap ketajaman gambar mmg kurang sket la ye..gambar ni aku tangkap masa aku turun convoy & camping ngan kawan2 aku kt Sungai Dara..tau Sungai Dara kt mane?haaa..lokasinye dekat Kampung Ulu Slim..Perak.

Sungai Dara ni merupakan kawasan kaki Gunung Liang Timur & Liang Barat. So kawasan perkhemahannye ni mmg port utk pendaki bermalam semasa mahu memulakan perjalanan ataupun sesudah tamat pendakian.

Ok..berbalik kt shoot ni..tgh aku mrayau cr kayu api aku tjumpa istana pasir ni..sebenarnye ianya hanya kawasan longgokan pasir je..cuma dek hakisan air menampakkan dia cm istana..so layan je la ye gambar2nye..

istana!

istanal!

istana!

6 comments:

  1. ntah ntah ada makhluk kecik tgl sana...hehehe

    ReplyDelete
  2. ingatkan cam tanah gunung berapi hehehhe

    ReplyDelete
  3. budakhutan->huih..jgn buat psl..tangkap gambar dlm hutan ni..

    ReplyDelete
  4. burt->hahaha..pasir je bro..xsampai hajat lg nk shoot gunung berapi..

    ReplyDelete
  5. nice bro... lu jaga-jaga tanah runtuh

    ReplyDelete
  6. haha..semut mesti takut klau yanah ni runtuh..

    ReplyDelete