My Mr. Scoot!

10:56 PM 4 Comments



Ok..akibat kurangnye aktiviti2 outdoor bebulan puasa ni..aku update pic2 lama aku yg mjadi pilihan je la..hehe..edisi kali ni aku nk bwk korang berkenalan ngan Mr.Scoot aku..scoot ni dikeluarkan oleh Suzuki dan diberi nama Step 125..amat sukar ditemui dijalan raya(spanjang aku guna scoot ni..x saqmpai 10 kali aku jumpa adik beradiknye di jalan.

Starflower

Starflower

Starflower

p/s : sori..gambau teruk gile..edisi kamera handset HTC 2 Megapixel

Antara aksesori penting sebelum aku nk memulakan perjalanan..pertama sekali helmet ARC ataupun MICHEL edisi full face aku..tp aku lebih gemar pakai helmet MICHEL ni utk jalan jauh..psal helmet ni full face, ianya dapat mengelakkan rintangan angin menujah2 muka aku masa dok merembat..kekeke..Kedua..glove tangan Racing Boy..ni pn penting gak bagi mengelakkan tangan rs x selesa time menunggang..sesekali bila terpandang dh mcm kamen rider lak bwk moto cmni..

Starflower

Starflower

Biasanye aku x suke satu perjalanan tanpa henti..paling kurang mesti nk skali gak brenti..bukan nk lama pn dlm 5 minit je..refresh balik (dan isap rokok..)

Starflower

Ape2 hal pn..menjelang raya yg x lama lg ni..pastikan anda semua bhati2 ok..pastikan hari raya bukan hari yg menyedihkan buat kaum keluarga kita..Insya Allah..

4 comments:

  1. salam sahabat..teringat aku zaman2 bermotoran masa bujang2 dulu, mmg best vdan happening sgt2 bila dikenang kembali, tapi masa tu aku pakai Rxz, penat jalan jauh tapi seronoknya lain mcmlah :)

    ReplyDelete
  2. salam bro..sama la kite..dh masuk zaman kawen ni moto ni jd peneman aku ngan bini aku g keje je..dh x dpt nk bergumbira2 blk kg naik moto dh..banyak jasa belalang tempur aku ni..:-)

    ReplyDelete
  3. salam.. memang dah macam kamen raider dah.. hohoho.. berhati-hatilah di jalan raya sempena balik untuk berhari raya.. (^__^)

    ReplyDelete
  4. haha..kamen rider felda punye ni..kekeke..samalah hati2 gak..awal sgt je pesanan balik kg aku tahun ni..

    ReplyDelete