Outdoor Hari Raya 2009 Edisi 1!

9:21 PM 5 Comments



Assalamualaikum..

Kembali bekerja tanpa mood dan tanpa org sgt dipejabat..amat2 bosan aku arini..so aku update la kegiatan2 sepanjang beraya kt kampung aritu..oleh kerana teruja sgt memasing nk bgambar..pas2 smayang raye je terus drive kereta g ke empangan sungai tinggi. Empangan ni dekat je ngan kampung aku..dlm 20 KM..mmg tempat yg syok utk wat sesi fotografi..so sebelum aku terjah tempat ni utk shooting pengantin..aku ngan adik dan member aku terjah dulu utk posing kt empangan ni..

outdoor raye

teruja smp loncat2!

outdoor raye

tidak ketinggalan..meloncat jugak!

outdoor raye

abang maritim blk raya..

outdoor raye

ajib dan tokei airbrush..encik edi..

outdoor raye

pink vs red!

outdoor raye

don't break my heart!


outdoor raye

Bermaafan gaya2 artis gitu!

outdoor raye

outdoor raye

"Memancing raye2 ni pn syok ni jib.."

outdoor raye

5 comments:

  1. sekejapnye cutiii..
    ku masih cuti..
    hee~

    ReplyDelete
  2. green->nk wt cmne bro..cuti aku thn ni dh abes spend masa nk kawen aritu..so arini bertapa je la kt opis..

    ReplyDelete
  3. hoho..kesian..
    selamat bekerja aku ucapkan..
    heheh

    ReplyDelete
  4. cekgu beraya di batu pahat...
    ni kat mane nie?
    bestnyer....
    nak wet raye...

    ReplyDelete
  5. munira->dekat empangan sungai tinggi..nk dwet raye?dh besor panjang nk dwet raye..ceh..kekekeke

    ReplyDelete