Great Saturday!

9:26 AM , 4 Comments



Yep..great saturday..hari yg indah bila kita dpt hang out masa dengan keluarga. Hari ni byk benda gembira utk aku..pagi2 aku dh menunggu kehadiran baby baru aku..len samyang 8mm fish eye..many thanks to cj lai..mmg good seller dan trimas gk kt abg pos laju yg bwk lens aku baik2 :D..

Pagi gak sempat pegi digicolor jalan ipoh beli lens cap utk sony alpha dan diffuser utk SB600 aku..harini gak dengan rela hatinya aku lepaskan sony alpha aku pergi..aku jual camera ni yg bagi aku byk berjasa kt aku dlm photogrphy dan juga byk menghasilkan duit darinya..semoga bgembira bsama tuan baru..aku xlupe jasamu..sedih sbenarnya nk jual..tp aku takut rosk je bila xberpakai..

Petang sket bawak anak dan wife aku bshopping kt jusco..beli baju, makan2, beli toys baru..sronok bila tgk diorang sronok..thanks to my wife also..bg aku hadiah birthday aku february ni :D berupa minyak wangi Lacoste Essential Sport..love it very much..thanks honey!

Hari yg puas..sambil mencuba "mata ikan" baru ni..:D

greatsaturday!

Super excited..melasak time..

greatsaturday!

Daddy..pls..get me out of here!

greatsaturday!

Setelah penat melasak..akhirnya tido gak bersama bantal busuk kesayangannya!

greatsaturday!

Beef prosperity burger! :D..my wife also super excited..lapar sgt la 2!

greatsaturday!

Super excited too with my fish eye! Love it very much :D

4 comments:

  1. nice shot..pinjam fish eye tu bro hehe

    ReplyDelete
  2. haha..baru blajar bro..aku rasa cm hampeh sket..pinjam..errr...hahaha

    ReplyDelete
  3. bro.. nape ade terang ade gelap.. tp pic yg ke-4 kat mcD tu ok!! nice..

    ReplyDelete
  4. kantoi sket bro..baru blaja pakai lens ni..light control semua manual..akan diperbaiki :D..thanks!

    ReplyDelete