Meeting Of Styles Kuala Lumpur 2010 - Coming Soon!

8:18 AM , 2 Comments



meetingofstyle!

COMING SOON!

AWESOME! Perkataan paling bagus utk aku gambarkan utk event ni..wlaupun tpaksa bjemur kt tepi sungai kelang..aku puas hati sgt tgk art2 yg dihasilkan. Slama ni tgk hasil kerja yg dh siap je..hari ni dpt tgk dr mula sampai la habis diorang buat graffiti. Puas hati aku..:D..

Sambil dok bjemur sambil menggelapkan kulit yg dh sedia gelap..sambil ditiup angin pasir kt tebing sungai kelang..aku puas tgk hasil kerja seni diorang..ni la dunia seni..pelbagai cabang..bg meraka yg menghargai..:D

Nanti aku upload lg..kepenatan hari ni..

2 comments:

  1. teringin nak pi jugak bro. tapi tak berkesempatan..hmm..cepat upload ok :)

    ReplyDelete
  2. aku pn sempat pegi hari ahad je..panas gila..tp best la..bukan slalu dpt mepak kt tebing sg kelang..nnt dh setel aku upload bro..

    ReplyDelete