Touch n' Go : Battle Of The Band Update!

6:29 AM 2 Comments


akulensasign!

tngbobfull!

touchngoband!

Salam..menjemput semua ke event yg julung2 kalinye company aku adakan ni..Battle Of The Band : Youth Band Challenge. Ianya akan menampilkan 6 band terpilih setelah ditapis sehalus2nye utk beraksi pada pentas final nnt dan terdiri dari pelajar2 kolej disekitar subang jaya..menurut sumber yg boleh dipercayai lagi..band2 ternama Malaysia jugak bakal menggegarkan gig pada 12 Dec ni seperti One Buck Short, Disagree, Estranged dan OAG..

Aku pn turut beraksi gak kot ptg 2..seram aku sebenarnya..al-maklumlah..byk sgt nama yg dasyat2 nk turun aritu..so sesape rajin boleh la turun ye..boleh la shot2 gambar kt sane..aku pn akan bwk gak senjata aku 2..supaya bolehla aku tumpang tangkap gambar ngan guest2 artis ni nnt..hehehe..Event akan start pukul 3 ptg..Utk keterangan lanjut disini http://lifeinthefastlane.com.my/

Nota Kaki : Harap maaf..gambar cm hampeh..2 audition utk UEM Live! last year..ambo yg main bass 2..cm budak jahat je rupa aku dr jauh :)


touchngobob!

2 comments: