Paintball Crazy!

7:31 PM 10 Comments



Event ni sebenarnye lama dh..thn lepas lg..tpandang ada dlm koleksi gmbr aku..so aku uploadkn je la..masa ni aku & budak2 opis wakilkan touchngo dlm pertandingan paintball anjuran prolintas..

touchngopaintball!

Semua tekun dgr taktik perang..aku je yg pose..hahaha

touchngopaintball!

Memperkenalkan kasut yg br dibeli di Kg.Medan pada mlm sebelumnya..

touchngopaintball!

"Tembak musuh sampai berkecai ok..jgn bg can.."

touchngopaintball!

"Dh berkecai..blk kita buat sate.."

touchngopaintball!

Kill..Kill..Kill 'em all!

touchngopaintball!

"Bro..hang tembak ape 2?"
"Aku tembak pengadil ni ha..hangin aku tgk dia"

touchngopaintball!

Huh..sang wira di medan perang..hahahaha

touchngopaintball!

Bukan main tonggek lg..skill ni..ganggu tumpuan musuh dengan bahasa badan..hahaha

touchngopaintball!

Time to move..

touchngopaintball!

Haa..mana mau lari?..mati kau..aiyakkkk...

touchngopaintball!

Bos..bos..sy abes peluru..nk pura2 mati ke?

touchngopaintball!

"Ooo..lu ingat lu mkn nasi lemak blakang bunker 2 aku x nmpak?nah..amek kau!"

touchngopaintball!

Pakar penceroboh kawasan musuh..

touchngopaintball!

Yeah..we win it!

touchngopaintball!

Barisan topeng muka yg menjayakan majlis hari 2..

touchngopaintball!

Muka2 pancit terpancar diwajah setiap insan..

touchngopaintball!

X abes2 lg bperang ke?

touchngopaintball!

Mentor aku..brother kay! Caya la lu bro!

10 comments:

  1. smart la bro..
    bukan senang nak snap gambar aksi nie..

    hehe

    ReplyDelete
  2. orang tua takleh main benda ganas2:p huhuhhu

    ReplyDelete
  3. bestnya...gua tak pernah main paintball

    ReplyDelete
  4. takleh bla gambar yg menonggeng tu mmg lentik abis hahahaha...

    ReplyDelete
  5. ed->thanks bro..aku main aritu..so gmbr ni bkn aku yg tangkap la..haha

    ReplyDelete
  6. asw->org tua la kne main cmni..budak2 x ble..

    ReplyDelete
  7. aleh->aleh..aku pn bkn rajin sgt..game org kaya ni..x kuasa aku..aku main klau ada event free je..hahahaha

    ReplyDelete
  8. burt->hahaha..skill 2 bro..brape org mleleh air liur 2..ttembak geng sendiri..

    ReplyDelete
  9. besnye.. macam ganas sgt je.. tu yg takut nak try.. hehe..

    ReplyDelete
  10. ansaree->mmg ganas..lebam kaki aku psal kene tembak..tp game ni mmg besh..g la try..

    ReplyDelete